موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

شهردار مشهد با اشاره به خدمات دهی ویژه ناوگان حمل ونقل عمومی در ایام پایانی صفر گفت: سرویس‌دهی ناوگان قطار شهری مشهد از امشب تا ساعت ٢۴ و اتوبوسرانی تا زمان درخواست سفر ادامه دارد.

خدمات‌دهی مترو و اتوبوس مشهد در ایام پایانی‌صفر تا بامداد ادامه دارد

محمدرضا قلندر شریف عصر یکشنبه در قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد افزود: سرویس دهی متروی مشهد در خطوط یکم و دوم از امشب تا پایان روز شهادت امام رضا( ع) رایگان است.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور تسهیل تردد زائران و مجاوران، سرویس دهی مترو از ساعت پنج صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ٢۴ ادامه دارد.

شهردار مشهد ادامه داد: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز در مسیرهای منتهی به حرم رضوی پس از ساعت ٢۴ در صورت تقاضا ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در میدان شهدا «حسینیه ایران» برپا شده که ۶۰ موکب از سراسر کشور در این حسینیه استقرار یافته‌اند تا در دهه پایانی ماه صفر به زائران ارائه خدمت کنند.

قلندر افزود: برپایی ۳۰۰ موکب در خیابان امام رضا(ع) با عنوان «مسیر بهشت» از جمله اقدامات شهرداری مشهد در حوزه ارائه خدمات فرهنگی به زائران در ستاد دهه آخر صفر است.

به گفته وی، ۵۱ مرکز اسکان موقت با ظرفیت ۶۷ هزار نفر شب نیز در این ایام فعال است.

طبق پیش بینی ها در ایام دهه آخر صفر حدود هفت و نیم میلیون زائر به مشهد سفر می‌کنند و تاکنون بیش از دو میلیون و ۶٠٠ هزار نفر وارد مشهد شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.